Eerlijke en open marketing

Vraag: Alle marketing is min of meer gebaseerd op manipulatie. Is het mogelijk om als spiritueel persoon goederen en diensten aan te bieden en overvloed te krijgen zonder die methoden? Het lijkt wel of dat op deze planeet onmogelijk is. Zelfs de geascendeerde meesters hebben gezegd dat zij de methode hebben dat ze een lokkertje gebruiken. Wat is de grens tussen de wens om iets wat de moeite waard is aan mensen aan te bieden en manipulaties, vooral als die mensen zich hier niet van bewust zijn?

Antwoord van Geascendeerde Meester Moeder Maria, 2021 – Webinar voor Rusland

Dit komt overeen met waar Master MORE het over had: aan anderen doen wat jij wilt dat ze met jou doen. Er is een bepaalde bewustzijnsstaat op de wereld die denkt dat je je alleen kunt krijgen wat je wilt als je anderen voor de gek houdt of manipuleert.

Bij marketing is er een bepaalde bewustzijnsstaat dat je alleen van de concurrentie kunt winnen als je de mensen manipuleert of bedriegt om jouw product te kopen in plaats van het andere product. Dit bewustzijn zal de overvloed die deze mensen kunnen manifesteren, beperken.

Ik weet dat het kan lijken alsof de grote corporaties manipulatieve marketing gebruiken en grote rijkdom hebben vergaard, maar dat valt eigenlijk binnen een bepaalde limiet. In de Gouden Eeuw zullen steeds meer mensen inzien dat het heel goed mogelijk is om overvloed te manifesteren door totaal eerlijk en open te zijn over jouw producten.

Het is antwoord is natuurlijk dat er een manier is om jouw producten in de markt te zetten op een totaal eerlijke, totaal oprechte, manier. Dat zal veranderen, omdat in de Gouden Eeuw alle producten op een eerlijke en oprechte manier zullen worden verhandeld, maar op dit moment kan het moeilijk zijn om met bedrijven te concurreren die oneerlijke methoden gebruiken, maar dan moet jij je eens afvragen of jij wel met hen wilt concurreren.

Als je bijvoorbeeld een uniek product hebt, dan hoef je niet te manipuleren, je hoeft alleen maar te zeggen wat het product doet. Het is mogelijk om iets eerlijk en openlijk te verhandelen.

Dit is niet altijd mogelijk in alle situaties in de huidige omstandigheden, maar op lange termijn zal de marketing zo verlopen.

In de Gouden Eeuw zullen de mensen manipulatie herkennen en zich er heel erg van bewust zijn en dat is al begonnen bij enkele mensen die, als ze het gevoel krijgen dat een bedrijf hen manipuleert of probeert te manipuleren, gewoon zullen weigeren om de producten van dat bedrijf te kopen en dit zal groeien naarmate het aantal consumenten zich daar bewust van wordt.

Ik kan je ervan verzekeren dat veel consumenten in veel van de moderne democratieën zich daar heel erg van bewust zijn, zelfs van de marketingmethodes, en zij weigeren gewoon om iets te kopen bij bedrijven die manipulatief zijn. Er zal dus een moment komen waarop zij zich realiseren dat de beste vorm van marketing is totaal eerlijk en oprecht te zijn, omdat dit de meeste winst oplevert, en dat vermenigvuldigt je talenten en je rijkdom het meest.